Pneumatinės pakabos remontas ir diagnostika
Pneumatinė pakaba – tai pakabos tipas, kuris oro pagalvių pagalba reguliuoja automobilio aukštį kelio atžvilgiu. Pneumatika nėra atskiras pakabos tipas. Ji gali būti pritaikoma McPherson, Multi-link ir kitoms pakaboms.
Pneumatinės pakabos dažniausi gedimai
Dažniausiai dėl ilgalaikio pasyvumo gali sutrikti šios funkcijos: pakabos aukščio keitimas, nepakankamas pakilimas nusileidimas, vienodo aukščio lygio išlaikymas tarp kairės – dešinės arba priekio – galo.
Pneumatinės pakabos trūkumai
- Norint sumontuoti pniaumatinę pakabą reikia keisti jos elementus.
- Tokia pakaba brangi.
- Sugedus automobilis gali tapti nestabilus, gali atsirasti pašaliniai garsai, vibracijos.
Kaip tai veikia?
Oro paruošimas
Į sistemą paduodamas oras turi būti švarus, sausas ir privalo turėti atitinkamą procentą antikorozinės medžiagos. Už tai atsakingi oro paruošimo įrenginiai
Oro suslėgimas
- Slėgį sistemoje užtikrina elektrinis arba mechaninis kompresorius.
Oro skirstymas
- Orą skirsto skirstomasis blokas, kurį, naudodamasis daviklių informacija, taip pat ir mygtukų salone, valdo kompiuteris atidarydamas arba uždarydamas tinkamus vožtuvus.
Oro tiekimas į tampriuosius elementus
- atitinkamu oro slėgiu aprūpintos oro pagalvės atlieka amortizatorių funkciją, bei keičiant slėgį keičia prošvaisos aukštį.
Sudedamosios dalys
- 2 arba 4 oro pagalvės
- aukščio davikliai
- siurblys su imtuvu
- vožtuvų blokai
- valdymo kompiuteriai.
- Oro kompresorius
- Receiveris
- Slėgio reguliatorius
- Filtras
- Kėbulo aukščio reguliatorius
- Trauklės.
- pakabos balionai