Pneumatinės pakabos remontas

Pneumatinės pakabos remontas  ir diagnostika

Pneumatinė pakaba – tai pakabos tipas, kuris oro pagalvių pagalba reguliuoja automobilio aukštį kelio atžvilgiu. Pneumatika nėra atskiras pakabos tipas. Ji gali būti pritaikoma McPherson, Multi-link ir kitoms pakaboms.

Pneumatinės pakabos dažniausi gedimai

Dažniausiai dėl ilgalaikio pasyvumo gali sutrikti šios funkcijos: pakabos aukščio keitimas, nepakankamas pakilimas nusileidimas, vienodo aukščio lygio išlaikymas tarp kairės – dešinės arba priekio – galo.

Pneumatinės pakabos trūkumai

  • Norint sumontuoti pniaumatinę pakabą reikia keisti jos elementus.
  • Tokia pakaba brangi.
  • Sugedus automobilis gali tapti nestabilus, gali atsirasti pašaliniai garsai, vibracijos.

Kaip tai veikia?

Oro paruošimas

Į sistemą paduodamas oras turi būti švarus, sausas ir privalo turėti atitinkamą procentą antikorozinės medžiagos. Už tai atsakingi oro paruošimo įrenginiai

Oro suslėgimas

  • Slėgį sistemoje užtikrina elektrinis arba mechaninis kompresorius.

Oro skirstymas

  • Orą skirsto skirstomasis blokas, kurį, naudodamasis daviklių informacija, taip pat ir mygtukų salone, valdo kompiuteris atidarydamas arba uždarydamas tinkamus vožtuvus.

Oro tiekimas į tampriuosius elementus

  • atitinkamu oro slėgiu aprūpintos oro pagalvės atlieka amortizatorių funkciją, bei keičiant slėgį keičia prošvaisos aukštį.

Sudedamosios dalys

  • 2 arba 4 oro pagalvės
  • aukščio davikliai
  • siurblys su imtuvu
  • vožtuvų blokai
  • valdymo kompiuteriai.
  • Oro kompresorius
  • Receiveris
  • Slėgio reguliatorius
  • Filtras
  • Kėbulo aukščio reguliatorius
  • Trauklės.
  • pakabos balionai