Elektromobilių remontas, aptarnavimas ir diagnostika
Elektromobilių remontas priežiūra ir diagnostika „CarsHelp” autoservise. Užsukę pas mus galite gauti visas reikiamas paslaugas, kompiuterinę diagnostiką, remontą, dalių tiekimą bei profesionalias konsultacijas. Vienas didesnių naudotų elektromobilių pirkėjų iššūkių nusidėvėjusios baterijos, kurių talpa laikui bėgant sumenko. Mes gerai išmanome naujausias elektromobilių technologijas, naudojam aukštos kokybės įrankius, bei originalias elektromobilių diagnostikos programas. Dėmesio netaisyklingai suremontuota baterija pakartotinai suges vėl ir vėl !
Elektromobilių skaičius Lietuvoje auga. Vidutiniškai Lietuvoje važinėjantys elektromobiliai yra 2-6 metų amžiaus, o baterijos talpa vidutiniškai siekia 30 kWh. Elektromobiliuose nėra nei tepalų, nei jų filtrų, nei žvakių ar kitų įprastų automobilių vairuotojams puikiai žinomų dalykų. Pati konstrukcija yra žymiai paprastesnė nei automobilio su vidaus degimo varikliu. Pastarajame yra begalė judančių detalių, kurios dyla, reikalauja didesnės priežiūros ir kur kas didesnių išlaidų. Elektromobilyje priešingai vos kelios judančios dalys. Elektrinio variklio ir konstrukcija itin lengvai prižiūrima ir nereikalauja pastovių investicijų. Beje, elektrinis variklis užtikrina palyginti pastovų sukimo momentą net ir esant mažam greičiui, o tai padidina elektrinio automobilio greitėjimą ir valdymo tikslumą lyginant su panašios galios automobiliu, turinčiu vidaus degimo variklį. Visa tai pasako apie paprastesnį automobilio valdymą.
Automobilių pramonėje lieka vis mažiau gamintojų, kurie savo modelių gamoje vis dar neturi elektromobilio.
Atrodytų, ateitis besąlygiškai priklauso kur kas pažangesnei ir ekologiškai švariai elektros energijai. Tačiau šiame kelyje nuolat išdygsta įvairios kliūtys – technoginės bei finansinės. Elektromobilių populiarumą kol kas riboja baterijų talpos problemos, infrastruktūros trūkumas, įvairūs aplinkosauginiai klausimai. Tačiau tikėkimės, kad technologijoms spasčiais žingsniais žengiant į priekį, jau už kelių metų elektromobilio parametrai bus ne prastesni, nei automobilių su vidaus degimo varikliais.
Šiuo metu daugiausia elektromobiliams skirtų akumuliatorių pagamina tokios kompanijos kaip Pietų Korėjoje įsikūrusios LG, „Samsung“ ir Japonijos „Panasonic“. Šių kompanijų pagamintos ličio jonų akumuliatorių celės siunčiamos į Europą, kur galiausiai pagaminami į elektromobilius montuojami akumuliatoriai.