Peugeot 3008, 508, SW, HYBRID4 Remontas ir Diagnostika
Atliekame Peugeot 3008, 508, SW, HYBRID4 remonta ir diagnostika, bei kitus, einamojo remonto, priežiūros darbus, tokius kaip: akumuliatorių patikra bei keitimas, valdymo blokų, ekranų remontas keitimas, elektrinio variklio patikros ir visus kitus, elektrinės dalies ir sistemų, priežiūros darbus.
Peugeot su naujausiais 225 AG pajėgumą pasiekiančiais hibridiniais modeliais stiprina savo pozicijas šių automobilių segmente. Naujieji automobiliai yra itin efektyvūs, jų CO₂emisijos – mažiausios klasėje.
Naujieji Peugeot įkraunami hibridai leidžia rinktis iš keturių važiavimo režimų: „Zero Emission” – tyla ir 100 proc. elektrinis važiavimas, „Sport” – našumas derinant maksimalų abiejų variklių pajėgumą, „Hybrid” – universalus režimas dideliam efektyvumui, „Comfort” – „Hybrid” režimas suderintas su reguliuojamais amortizatoriais, kurie optimizuojami komfortiškai kelionei.
Naujuose „Peugeot 508 Hybrid” ir „508 SW Hybrid” montuojamas 180 AG (132 kW) galią pasiekiantis „PureTech” benzininis ir 110 AG (80 kW) elektrinis varikliai. Didžiausia bendra sistemos galia – 225 AG (165 kW).
Peugeot 3008 HYBRID4“, lyginant su daugeliu populiarių įkraunamų hibridų, siūlo kelis kartus mažesnes degalų sąnaudas bei itin nedideles CO2 emisijas, kurios nedaro jokių kompromisų su vairavimo malonumu. Iš tikro yra netgi priešingai – HYBRID4 yra pats galingiausias serijinės gamybos modelis „Peugeot“ istorijoje.
Savo darbą išmanančiam specialistui pašalinti elektros gedimus gali būti nesudėtinga užduotis. Pavyzdžiui, jei žinoma konkreti problemų kelianti detalė, jos pakeitimui įtaką daro tik tai, kaip sunku prie jos patekti ir ją pakeisti. Kiek kitokia situacija, jei gedimo reikia ieškoti fiziškai.