Profesionalus Hyundai IONIQ Electric remontas ir priežiūra
Atliekame Hyundai IONIQ Electric remontą ir priežiūrą, bei kitus, einamojo remonto, priežiūros darbus, tokius kaip: akumuliatorių patikra bei keitimas, valdymo blokų, ekranų remontas keitimas, elektrinio variklio patikros ir visus kitus, elektrinės dalies ir sistemų, priežiūros darbus.
SUKURTA GRAŽIAI ATRODYTI – SUPROJEKTUOTA EFEKTYVUMUI UŽTIKRINTI.
Pietų Korėjos automobilių gamintojas „Hyundai“ sukūrė išskirtinai elektrifikuotą modelį – naujasis „Ioniq“ siūlomas tik arba hibridinis (tradicinis bei įkraunamas iš tinklo „plug-in“), arba varomas vien elektra.
„Hyundai“ automobiliams Lietuvoje suteikiama 5 metų garantija neribojant ridos. „Ioniq“ hibridinės versijos baterijai ir elektromobilio baterijai suteikiama 8 metų ir 200 tūkst. km ridos garantija turėtų galutinai nuraminti ir didžiausią skeptiką. Hyundai Ioniq sukurtas ant tos pačios platformos, kaip ir „KIA Niro“. Šis SUV modelis kol kas siūlomas tik hibridinis, bet netrukus išvysime ir elektrinę versiją.
Naujojo „IONIQ“ vairuotojai taip pat gali mėgautis geresne važiavimo dinamika ir žemo svorio centro teikiamais privalumais. Tai leido pasiekti žemai įrengtas akumuliatoriaus blokas. Todėl šį automobilį dabar dar smagiau vairuoti. Naujosiose „IONIQ Hybrid“ ir „IONIQ Plug-in“ versijose įrengta reguliuojamo regeneracinio stabdymo sistema, veikianti „Eco“ režimu: vairuotojas gali pavarų perjungimo mentelėmis pasirinkti įvairius sistemos veikimo intensyvumo lygius. Važiuojant „Sport“ režimu, šios mentelės veikia kaip rankiniu būdu valdomi perjungikliai.
Savo darbą išmanančiam specialistui pašalinti elektros gedimus gali būti nesudėtinga užduotis. Pavyzdžiui, jei žinoma konkreti problemų kelianti detalė, jos pakeitimui įtaką daro tik tai, kaip sunku prie jos patekti ir ją pakeisti. Kiek kitokia situacija, jei gedimo reikia ieškoti fiziškai. Dažniausias Hyundai IONIQ automobilių „gedimas“ dėl kurio kviečiama techninė pagalba – išsikrovimas bevažiuojant 🙂
Pagal Jungtinėje Karalystėje surinktus duomenis, galima daryti išvadą, kad elektromobiliai stiprius gedimus patiria 30 kartų rečiau nei benzinu ar dyzelinu varomi automobiliai.