Dyzelinių variklių remontas yra vienas sudėtingesnių remonto darbų automobilio remonto sferoje.
Todėl Dyzelinių variklių remontas turi būti patikėtas tik profesionalams. Tiksliai dyzelinių variklių gedimų diagnostikai, remontui reikalinga ilgalaikė patirtis ir profesinės žinios.
Mes remontuojame - automobilių ir mikroautobusų dyzelinius variklius. Siurblių purkštukų remontas bei patikra. Kuro sistemos remontas. Visos dyzelinės žemės ūkio technikos, statybinių mašinų kuro aparatūros remontas.
Atliekame išsamią dyzelinių ir benzininių variklių kompiuterinę bei mechaninę diagnostiką. Nustatome, šaliname gedimus ir jų atsiradimo priežastis. Dyzelinių variklių remontas su garantija.
Turite klausimų? Reikalinga konsultacija?
Susisiekite su mumis ir mūsų specialistai mielai atsakys į visus iškilusius klausimus.
Lengvųjų automobilių „common rail" sistemos
Degalų tiekimas
Lengvųjų automobilių „common rail“ sistemose degalams į didelio slėgio siurblį tiekti naudojami elektriniai arba krumpliaratiniai degalų siurbliai.
Sistemos su elektriniais degalų siurbliais Elektrinis degalų siurblys, kuris yra į baką įstatomo modulio sudėtinė dalis arba prijungtas bako išorėje prie degalų tiekimo vamzdelio, siurbia degalus pro grubaus valymo filtrą ir 6 bar slėgiu tiekia didelio slėgio siurbliui. Maksimalus našumas lygus 190 l/h. Siekiant užtikrinti greitą variklio paleidimą, siurblys įjungiamas vos pasukus uždegimo raktelį. Taip garantuojama, kad paleidžiant variklį mažo slėgio kontūre bus reikiamas slėgis.
Prie vamzdelio, kuriuo degalai tiekiami didelio slėgio siurbliui, prijungtas degalų filtras (smulkaus valymo).
Sistemos su krumpliaratiniais degalų siurbliais
Krumpliaratinis siurblys pritvirtintas prie didelio slėgio siurblio. Jį suka pastarojo pavaros velenas. Taigi siurblys tiekia tik pradėjus suktis varikliui. Našumas priklauso nuo variklio sūkių dažnio ir yra iki 400 l/h esant 7 bar slėgiui.
Į degalų baką įstatytas grubaus valymo filtras. Smulkaus valymo filtras prijungtas prie degalų įtekėjimo į krumpliaratinį siurblį vamzdelio.
Kombinuotosios sistemos
Kai kuriuose modeliuose naudojami abiejų tipų siurbliai. Elektrinis siurblys pagerina paleidimo savybes, ypač paleidžiant karštą variklį, nes krumpliaratinio siurblio našumas, kai degalai karšti ir todėl skystesni, o siurblio sūkių dažnis mažas, sumažėja.
Didelio slėgio reguliavimas
Pirmosios kartos „common rail“ sistemose slėgis akumuliatoriuje reguliuojamas slėgio reguliavimo vožtuvu. Didelio slėgio siurblys (CP1 modelis) tiekia nepriklausomai nuo degalų poreikio maksimalų kiekį, o slėgio reguliavimo vožtuvas perteklinius degalus grąžina atgal į baką.
Antrosios kartos „common rail“ sistemose slėgis reguliuojamas į mažo slėgio kontūrą įstatytu dozatoriumi. Didelio slėgio siurblys (CP3 ir CP1H modelio) turi tiekti tik tokį degalų kiekį, kuris faktiškai reikalingas varikliui. Energijos poreikis siurbliui sukti ir kartu degalų sąnaudos yra mažesnės.
Trečiosios kartos „common rail“ sistemos skiriamasis požymis yra pjezoelektriniai „in-line“ purkštuvai
Jei slėgį galima reguliuoti tik mažo slėgio pusėje, greitai mažėjant apkrovai slėgis akumuliatoriuje mažėja per lėtai. Slėgio priderinimas prie pasikeitusių apkrovos sąlygų yra per daug inertiškas. Tai ypač būdinga sistemoms, turinčioms piezoelektrinius „in-line“ purkštuvus, nes jų vidiniai pratekėjimai yra maži. Todėl kai kuriose sistemose greta didelio slėgio siurblio su dozatoriumi papildomai naudojamas slėgio reguliavimo vožtuvas. Šia dviejų vykdymo mechanizmų sistema reguliavimo mažo slėgio kontūre privalumai derinami su geromis dinaminėmis reguliavimo didelio slėgio kontūre savybėmis.
Dar vienas privalumas, palyginti su reguliavimo galimybe tik mažo slėgio kontūre, - esant šaltam varikliui taikomas reguliavimas didelio slėgio kontūre. Tada didelio slėgio siurblys tiekia daugiau degalų negu įpurškiama. Slėgis reguliuojamas slėgio reguliavimo vožtuvu. Slegiami degalai sušyla, todėl galima atsisakyti papildomo degalų šildymo.
Dyzelinių variklių remontas – tikslus ir greitas gedimo nustatymas ir jo pašalinimas.